Закони УкраїниАкти КМУНакази МОН, ПостановиЛисти МОНШкільні документи
- Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2003 р. N 585 № 780
- Про затвердження Концепції соціальної адаптації осіб з розумовою відсталістю № 619-р
- Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року № 1482-р
- Про затвердження плану заходів щодо створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з обмеженими фізичними можливостями та інших маломобільних груп населення №784
- Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах №872
- ПРОЕКТ КОНЦЕПЦІЯ РОЗВИТКУ ОСВІТИ УКРАЇНИ НА ПЕРІОД 2015–2025 РОКІВ
- Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах від 9 серпня 2017 р. № 588
- Про внесення змін до Наказу МОН від 06 грудня 2010 року №1205 від 01.02.2018 №90
- Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами від 15.11.2017 №863
- Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року №1153
- Наказ Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року від 23.07.2013 № 1034
- Наказ Про затвердження Плану заходів щодо виконання завдань і заходів Державної цільової програми на період до 2020 року від 01.10.2012 №1063
- Наказ Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів Від 14.06.2013 №768
- Про введення навчального предмету Українська жестова мова №852
- Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607 № 1312
- Про виконання рішення колегії від 23.01.2014 (протокол №1-2-2) про діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій №346-50
- Про внесення змін до додатку 5 наказу Міністерства освіти і науки України №133
- Про діяльність санаторних та спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів № 1723
- Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009- 2012 роки №855
- Про затвердження Положення про навчально-реабілітаційний центр №920
- Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітніх навчальних закладах №1224
- Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку №852-2
- Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) №80
- Про затвердження типових штатів та штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку №1105
- Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями №568
- Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій № 680
- Про проведення дослідно-експериментальної роботи «Соціалізація особистості дитини в умовах реформованої спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату» №1152
- Про розроблення навчального забезпечення для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів № 1517
- Про створення експертно-консультативної ради з питань аутизму № 621
- Лист щодо роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах, а також щодо функціональних обов’язків асистента вчителя від 05.02.2018 №2.5-281
- До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 19-335 та від 13.08.2014 № 19-413 від 28.08.2014 № 19-430
- Інструктивно-методичний лист «Індивідуалізація навчально-виховного процесу в умовах інклюзивного навчання» від 18.05.12 № 19-384
- Лист Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку Від13.08.2014 №19-413
- Лист Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) в загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням від 28.09.2012 №19-694
- Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання №1-9-1
- Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів від 13.08.2014 № 19-414
- Про завершення навчального року у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах №1-9-150
- Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами №1-9-539
- Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання №1-9-529
- Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах №1-9-245
- Щодо посадових обов’язків асистента вчителя №1-9-675