Нормативно-правова база

Закони УкраїниАкти КМУНакази МОН, ПостановиЛисти МОНШкільні документи
  1. Про внесення змін до Порядку організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах від 9 серпня 2017 р. № 588
  2. Про внесення змін до Наказу МОН від 06 грудня 2010 року №1205 від 01.02.2018 №90
  3. Про внесення змін до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами від 15.11.2017 №863
  4. Про затвердження плану заходів щодо запровадження інклюзивного та інтегрованого навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2012 року №1153
  5. Наказ Про затвердження заходів щодо впровадження інклюзивного навчання в дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладах на період до 2015 року  від 23.07.2013 № 1034
  6. Наказ Про затвердження Плану заходів щодо виконання завдань і заходів Державної цільової програми на період до 2020 року від 01.10.2012 №1063
  7. Наказ Про затвердження плану заходів, щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей-інвалідів Від 14.06.2013 №768
  8. Про введення навчального предмету Українська жестова мова №852
  9. Про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 607 № 1312
  10. Про виконання рішення колегії від 23.01.2014 (протокол №1-2-2) про діяльність психолого-медико-педагогічних консультацій №346-50
  11. Про внесення змін до додатку 5 наказу Міністерства освіти і науки України №133
  12. Про діяльність санаторних та спеціальних загальноосвітніх шкіл-інтернатів № 1723
  13. Про затвердження Плану дій щодо запровадження інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах на 2009- 2012 роки №855
  14. Про затвердження Положення про навчально-реабілітаційний центр №920
  15. Про затвердження Положення про спеціальні класи для навчання дітей з особливими освітніми потребами  у  загальноосвітніх навчальних закладах №1224
  16. Про затвердження Положення про спеціальну загальноосвітню школу (школу-інтернат) для дітей,  які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку №852-2
  17. Про затвердження Типових навчальних планів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова школа) №80
  18. Про затвердження типових штатів та штатних нормативів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного  та (або) розумового розвитку №1105
  19. Про заходи щодо розв’язання актуальних проблем осіб з обмеженими фізичними можливостями №568
  20. Про організацію діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій № 680
  21. Про проведення дослідно-експериментальної роботи «Соціалізація особистості дитини в умовах реформованої спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату»  №1152
  22. Про розроблення навчального забезпечення для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів № 1517
  23. Про створення експертно-консультативної ради з питань аутизму № 621
  1. Лист щодо роз’яснення щодо тривалості уроків в інклюзивних класах, а також щодо функціональних обов’язків асистента вчителя від 05.02.2018 №2.5-281
  2. До листів Міністерства освіти і науки України від 25.06.2014 № 19-335 та від 13.08.2014 № 19-413 від 28.08.2014 № 19-430
  3. Інструктивно-методичний лист «Індивідуалізація навчально-виховного  процесу в умовах інклюзивного навчання» від  18.05.12  № 19-384
  4. Лист Про організацію навчально-виховного процесу учнів з розумовою відсталістю та затримкою психічного розвитку Від13.08.2014 №19-413
  5. Лист Щодо введення посади вихователя (асистента вчителя) в загальноосвітніх навчальних закладах з інклюзивним навчанням від 28.09.2012 №19-694
  6. Про визначення завдань працівників психологічної служби системи освіти в умовах інклюзивного навчання №1-9-1
  7. Про забезпечення безперешкодного доступу до навчальних закладів від 13.08.2014 № 19-414
  8. Про завершення навчального року у спеціальних загальноосвітніх навчальних закладах №1-9-150
  9. Про організаційно-методичні засади забезпечення права на освіту дітям з особливими освітніми потребами  №1-9-539
  10. Про організацію психологічного і соціального супроводу в умовах інклюзивного навчання №1-9-529
  11. Щодо одержання документа про освіту учнями з особливими потребами загальноосвітніх навчальних закладах №1-9-245
  12. Щодо посадових обов’язків асистента вчителя №1-9-675

Щоб зробити людей ближчими, варто почати з розмови про інклюзію

Ібен Акерлі

Fatal error: Uncaught Error: Class 'WP_HTML_Tag_Processor' not found in /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-content/themes/blocksy/inc/components/blocks/query/block.php:146 Stack trace: #0 /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-includes/class-wp-block.php(256): Blocksy\Blocks\Query->Blocksy\Blocks\{closure}(Array, '<div class="wp-...', Object(WP_Block)) #1 /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-includes/class-wp-block.php(242): WP_Block->render() #2 /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-includes/blocks.php(1068): WP_Block->render() #3 /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-includes/blocks.php(1106): render_block(Array) #4 /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-includes/class-wp-hook.php(310): do_blocks('<!-- wp:group {...') #5 /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-includes/plugin.php(205): WP_Hook->apply_filters('<!-- wp:group {...', Array) #6 /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-includes/widgets/class-wp-widget-block.php(81): apply_filters('widget_block_co...', '<!-- wp:group {...', Array, Object(WP_Widget_Block)) #7 /home/bcscho in /home/bcscho01/school15.org.ua/io/wp-content/themes/blocksy/inc/components/blocks/query/block.php on line 146
WordPress › Помилка

На сайті виникла критична помилка.

Дізнайтеся більше про усунення неполадок WordPress.